Wednesday, November 16, 2016

अख्तियार दुरूपयोग अनुसन्धान आयोग (aktiyar durupayog anusandhan aayog nepal) COMMISSION FOR THE INVESTIGATION OF ABUSE OF AUTHORITY





Online Complain

CIAA Online Complaint System / विद्युतीय उजुरी फाराम



गणेश राज कार्की

सह-सचिव एवं प्रवक्ता
अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोग

सम्पर्क नं: 9851244188


सहायक प्रवक्ता एवम् सूचना अधिकारी
उप-सचिव श्री खगेन्द्र प्रसाद रिजाल
अख्तियार दुरुपयोग अनुसन्धान आयोग टंगाल काठमाडौं ।

(सम्पर्क नं‍. 9851187308)



आयोग मातहतका निम्न दशवटा कार्यालयहरुको सूचना अधिकारीहरुको नाम र सम्पर्क टेलिफोन नं. देहाय अनुसार रहेको छ ।




कार्यालयको नाम, सूचना अधिकारीको नाम , सम्पर्क टेलिफोन नं.

अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय ईटहरी
प्र.नि. श्री रामजी कटवाल
९८५२०२२४२५


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय धनकुटा
शा.अ. श्री खेम राज खनाल
९८५२०५७९८३


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय हेटौडा
उपसचिव श्री नरेन्द्र प्रसाद भट्टराई
9841251124


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय बर्दिवास
प्र.ना.उ. श्री ठाकुर प्रसाद पोखरेल
९८५१२८१३९५


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय पोखरा
उपसचिव श्री विष्णु प्रसाद रेग्मी
9846039474


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय बुटवल
प्र.ना.उ. श्री ज्ञानेन्द्र बहादुर बस्नेत
98५१२९३८९३


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय सुर्खेत
उपसचिव श्री जंग बहादुर डाँगी
9851190165


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय कोहलपुर
शा.अ. श्री चुरामणी पराजुली
98४७१२३९७९


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय कञ्चनपुर
प्र.ना.उ. श्री वीर वहादुर ओली
98५११४४७५१


अ.दु.अ.आयोगको कार्यालय दिपायल
प्र.ना.उ. श्री टंक प्रसाद भट्टराई
98५१२८११५२


सम्पर्क ठेगाना CIAA Headquarter

पो.ब.नं. ९९९६ 
टंगाल, काठमाडौं नेपाल ।

फोन: ४४४०१५१, ४४२९६८८, ४४३२७०८ 
फ्याक्स: ४४४०१२८, ४४४०१०४ 
टोल फ्रि नं.: १६६०-०१-२२२३३, १०७ 
website :-  http://ciaa.gov.np/


Outreach Offices of CIAA


Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, Itahari

PHONE: 025–586970
FAX: 025–585600 

Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, DHANKUTA
PHONE: 026-521616
FAX: 026-521606


Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, HETAUDA
PHONE: 057-521744
FAX: 057-520369 

Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, Bardibas
PHONE: 044-550686

FAX: 044-550531


Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, POKHARA
PHONE: 061-540451
FAX: 061-540452 

Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, Butwal

PHONE: 071-419119

FAX: 071-419219


Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, SURKHET
PHONE: 083-521960
FAX: 083-523884



Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, Kohalpur
PHONE: 081-540775

FAX: 081-540775


Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, Kanchanpur

PHONE: 099–524263

FAX: 099-524839 

Office of Commission for the Investigation of Abuse of Authority, DIPAYAL
PHONE: 094-440156
FAX: 094-440157






यदि हामीले आफ्ना गुनासो हरु सम्बन्धित ठाउँ मा पुर्याए नौ  भने हाम्रा समस्या को समाधान हुदैन / साथै ति समस्या ले हाम्रा सन्तति हरु पनि पिडित हुन्छन

तेसैले आफ्ना गुनासो हरु सम्बन्धित ठाउमा राखने बनि बसालौ
येसले हाम्रो समस्या हरु समाधान गर्न सहयोग गर्ने छन्। 


यो म्यासेज शेयर गरेर आफन्त हरुलाई पनि जानकारी पुरयाउन सहयोग गर्नु होला। 


13 comments:

  1. Bishnu gaupalika ma ga.pa.adhaksha le dherai ghotala garekochha

    ReplyDelete
  2. नयाबजार जग्गा एकीकरण आयोजना काठमाडौ ले मलाई जग्गा फिर्ता गर्दा मेरो खेतबारि जग्गा धनी प्रमाण पुर्जा अनुसार ३७३.३६ बर्ग मिटर नै छ भनी नापी गरेको जग्गा हाल मैले भवन निर्माण गर्न नाप्दा जम्मा ३३७.८० बर्ग मिटर मात्र रहेको पाएपछी मैले मेरो ३५.५६ बर्ग मिटर जग्गा कसले फिर्ता गर्छ भनी सोध्दा नयाँबजार जग्गा एकीकरण आयोजना अनि नयाँबजार जग्गा एकिकरण उपभोक्ता संघ दुबै पन्छिन खोज्दैछ। अब मैले यिनी हरु बिरुद्द कुन ठाउँ मा उजुरी हाल्नु पर्यो र कसरी?
    मिलन महर्जन, gmgrandson@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Geruwa ga PA bardiya ma khelkudko nam ma lakhau bajet chhutyauxa Tara bajet barabarko kharcha hudaina jhuto kharcha bibaran dekhayera khelkud samiti ra tyahko karmachari bajet huna Mina gardai xa yesari aafnai Pasinako hinamina gareko dekhda ekdam galat lagxa yo deshma nikayema pugekole j garda ni hunxa deshma Susan ra nyale pranaliko garya ni Vai sakeko jasto lagxa

    ReplyDelete
  4. Ratna kumar purbey .je.d.p. farm dhanusha jilla ko mithila nagarpalika ko naktaghij gau ko side ma raheko karyalaya pramukh thulo bhrasta chari ra illigal property kamaeko xa.afno thuprai business jstai petrol pump aadi kholeko hunale karbahi hos bhanne hamro apexa xa.unle kisan lae batine damkal ko sathai paene pipe jsta anya kura thikedaar sanga mile mato ma bechi khaeko ma ghor ninda grdaxau.
    Mananiya pramukh jiu please do something .
    From consious citizen of Nepal

    ReplyDelete
  5. Mahottari ko Matihani nagarpalika wad no 09 ma wada adhakx le afno xora Lai sahayek sachib ma nikti gari Ani wada ma Kam garun Jada uha haru le janta sag Paisa na li ye Kam garu hunu hunx.

    ReplyDelete
  6. Bara jila kalaiya ko malpot, bhumisudhar & Napi ma ek dum ati gush len den kam hudai xa... Sambandhit nikay ko dhayan pugos...
    Yaha mageko jati paisha dida je pani change garauna sakin xa...

    ReplyDelete
  7. Parsa zilla ko pokhariya nagarpali ka ma dhyan dinu pryo yaha 3 sal ko bjet ma ramro sang nala pani bane ko xain

    ReplyDelete
  8. Nepal apanga sangh ko 2076/7/1 ko dartaa number 10408 ko baaremaa k vairaheko chha? So ko kaarbaahi agaadi badhaai dinu paryo hajur Ram prasad Koirala 9841801342

    ReplyDelete
  9. एउटा ठेक्का को काम गरिसकेपछि सम्पूर्ण काम सकेको प्रमाण पत्र पनि आईसकेको भएतापनि आफ्नो काम को पाउनुपर्ने रकम लिन जाँदा सोझै कमिसन माग्छ के अब मैले मेरो काम गरेको रकम पाउन सक्छु त कसरी उपलब्ध हुन्छ ?

    ReplyDelete
  10. Sampati bibran ko lagi rastriy banijy bank le code no magdaix aktiyar durupyog anusandhan aayog ko form vornko lagi, so code kati hunx sir...

    ReplyDelete
  11. Mero gau ganjbhawanipur-10,Bara maa dherai din dekhi auta road ko problem bhaya xa ukat road ko problem solve garna ko lagi meyar, up-meyar ra mukhiya kunai action li raha xaina ma chai yo road ko problem bata pedit manxa xu. Ghar road ma banayar Dildar Husain Andri ra opposite tyas ko ijhar Husain Ansari la bato xeko raha xa paxadi ko byakti haru pedit raha xa ra uniharu lai road ko bato pai raha xaina tyasai la. Ma chai yo kura complain ko rup maa bhan di raha xu.

    ReplyDelete
  12. saptari kusha ko sashastra le gair kanuni rup ma jabarjasti highway ma chale gadi haru lai rokchek garera aabaidh rup ma paisa mangxa ra afno camp ma balwa gitti jharna bhanxa kusha bhanda nazik kadhmaha ma traffic bit chadai cha gadiharu lai rokchek garna tai pani yo inspector sahab le jabarjasti garirahe xa hami gadibala haru lai dherai dukh dirahexa xa

    ReplyDelete